مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-13سياسي

نقش اساسی قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی


بدون شک قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی، محتکران و برهم زنندگان نظم عمومی نقشی اساسی ایفا می کند.

- ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان به دنبال بهتر کردن اوضاع اقتصادی کشور بوده و مردم نیز به خوبی متوجه این امر هستند.

وی با اشاره تلاش دولت برای جراحی اقتصادی بیان کرد: بدون شک این امر درد و مشکلات مربوط به خود را پی دارد اما پس از هر سختی آسانی ایجاد می شود و این یک امر الهی است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: بخش اعظمی از مشکلات کشور از سال های گذشته انباشت شده که نتیجه بی تدبیری و سوءمدیریت های دولت های پیشین بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های مختلف باید در راستای وظایف محوله اقدام کنند، خاطرنشان کرد: بدون شک قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی، محتکران و برهم زنندگان نظم عمومی نقشی اساسی ایفا می کند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: باید موانع سر راه این کار برداشته و مهم ترین قدم مردمی کردن یارانه ها است، دولت سیزدهم به فکر سیاست بازی و کارهای پوپولیستی نیست و دغدغه درست شدن ساختار و رفع مشکلات را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساسی قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی

نقش اساسی قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران اقتصادی